Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2020

Επικίνδυνα παιχνίδια Κύτελη με τα εθνικά θέματα. Αναγνωρίζει έγγραφα την ύπαρξη οργανωμένης θρησκευτικής μειονότητας στη Λέσβο με ιμάμη και μουσουλμανικό νεκροταφείο!




Παίζει με τη φωτιά ασχολούμενος με θέματα που αγνοεί και τα οποία μπορούν να έχουν απίστευτες επιπτώσεις στα εθνικά θέματα, σε μια κρίσιμη στιγμή για τις Ελληνοτουρκικές σχέσεις, ο Δήμαρχος Μυτιλήνης Στρατής Κύτελης...

 
Με έγγραφο του σε επίσημο έντυπο του Δήμου Μυτιλήνης με την υπογραφή του και τη σφραγίδα του Δήμου, αναγνωρίζει σαφώς και άμεσα την ύπαρξη επίσημης μουσουλμανικής μειονότητας στο νησί η οποία διαθέτει ιμάμη δηλαδή θρησκευτικό ηγέτη αλλά και κοινοτικό μουσουλμανικό νεκροταφείο!

Συγκεκριμένα σε έγγραφο του Δήμου Μυτιλήνης – Γραφείο Δημάρχου, πριν μια εβδομάδα στις 20 Ιανουαρίου, το οποίο και υπογράφει και σφραγίζει ο κ. Κύτελης και σήμερα αποκαλύπτει το «Ν», αναφέρονται τα παρακάτω:
«Με το παρόν ενημερώνουμε ότι παραχωρούμε άδεια στον Ιμάμη του νησιού της Λέσβου κ. Μουσταφά Νταόυι να αναλαμβάνει τις κηδείες και την ταφή μεταναστών και προσφύγων στο μουσουλμανικό νεκροταφείο του Κάτω Τρίτους».

Με το έγγραφο αυτό ο κ. Κύτελης ο οποίος εκλέχθηκε πριν λίγους μήνες με «υπερπατριωτικές κορώνες», επικαλούμενος εθνικούς κινδύνους και κατηγορώντας μαζί με πολλά στελέχη του ψηφοδελτίου του ως μειοδότες και θιασώτες της «ισλαμοποίησης» του νησιού όσους είχαν διαφορετική από εκείνον άποψη στα θέματα της διαχείρισης του προσφυγικού και μεταναστευτικού ρεύματος, προβαίνει σε σειρά ατοπημάτων.

1. Αποδεχόμενος εγγράφως την ύπαρξη ιμάμη και μάλιστα όλου του νησιού αποδέχεται την ύπαρξη θρησκευτικής μειονότητας στο νησί. Για την ιστορία και μόνο και σύμφωνα με το νόμο τον οποίον ο κ. Κύτελης σαφώς παραβαίνει, επί θρησκευτικών ζητημάτων όπως το δικαίωμα ταφής ή η κηδεία, σύμφωνα επαναλαμβάνουμε με τους νόμους του Ελληνικού κράτους μόνο η αρμόδια Μουφτεία (θρησκευτική μουσουλμανική αρχή) της θρησκευτικής μειονότητας της Θράκης έχει άποψη αυτή δε και εκδίδει τη σχετική «ρήτρα». Πέραν αυτής ουδείς άλλος και προπάντων ο Δήμαρχος μιας πόλης άλλου μάλιστα θρησκεύματος στην οποία δεν υπάρχει αναγνωρισμένη μουσουλμανική μειονότητα, δικαιούται να δίνει και μάλιστα με έγγραφο της Ελληνικής Δημοκρατίας θρησκευτικά δικαιώματα.

2. Αποδεχόμενος την ύπαρξη μουσουλμανικής μειονότητας με τοπικό θρησκευτικό ηγέτη ο κ. Κύτελης αναγνωρίζει και το δικαίωμα αυτής της μειονότητας να πραγματοποιεί θρησκευτικές τελετές και να διεκδικεί χώρο θρησκευτικής λατρείας δηλαδή τη λειτουργία τζαμιού για τις πέντε φορές τη μέρα προσευχές.

3. Η αναφορά σε «μουσουλμανικό νεκροταφείο» σημαίνει την ύπαρξη οργανωμένης θρησκευτικής κοινότητας μουσουλμάνων στη Λέσβο οι οποίοι έχουν πετύχει τη δημιουργία δικού τους νεκροταφείου δίνει το δικαίωμα στο μέλλον και άλλων δομών.

Να σημειώσουμε εδώ ότι ο «ιμάμης» τον οποίον ο κ. Κύτελης αναγνωρίζει ως τέτοιον είναι ένας θρησκευόμενος νέος Αιγυπτιακής καταγωγής που σπούδασε στην Κομοτηνή στα πλαίσια Ελληνοαιγυπτιακής συμφωνίας. Και ο οποίος εργάζεται στη Λέσβο περιστασιακά, ως μεταφραστής.

Ως μουσουλμανικό νεκροταφείο Κάτω Τρίτους δε ο κ. Κύτελης ονομάζει και χαρακτηρίζει χωρίς προφανώς να το έχει επισκεφθεί καν ένα ελαιόκτημα ιδιοκτησίας του Δήμου Μυτιλήνης στα Πηγαδάκια το οποίο και χρησιμοποιήθηκε ως λύση ανάγκης αλλά ταυτόχρονα και παράτυπα ως νεκροταφείο, τις μέρες της κορύφωσης της προσφυγικής – μεταναστευτικής κρίσης. Προκειμένου να θάβονται θύματα ναυαγίων μουσουλμάνοι πρόσφυγες και μετανάστες οι οποίοι δεν μπορούσαν πλέον να θάβονται στην άκρη του νεκροταφείου του Αγίου Παντελεήμονα της Μυτιλήνης το οποίο και είχε γεμίσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

ΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΗ: ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ: ΕΠΙΣΤΗΜΗ & ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ

Σας καλωσορίζουμε στην δεύτερη ημέρα του Διεθνούς Διεπιστημονικού Συνεδρίου: Επιστήμη και Κοινωνία στον Πόλεμο της Πανδημίας, το οποίο θα π...