Θέση πήρε σήμερα η ΕΛΜΕ Κέρκυρας, με αφορμή το σάλο που προκάλεσε ανα το πανελλήνιο το βίντεο καθηγητή στην Κέρκυρα στο οποίο απαξίωνε σημαντικές μορφές της Ελληνικής Ιστορίας....
Μιλώντας στο Corfutv η Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Μαρίνα Ράπτη εξέφρασε απορία, κυρίως γιατί το βίντεο δημοσιοποιήθηκε τώρα, καθώς αφορά περιστατικό που έγινε 2 χρόνια πριν.
Το βίντεο απο το δελτίο του CorfuTv
Σχόλιο: Άλλο άποψη και άλλο ακραίος ανθελληνισμος όπως όλα αυτά που είπε ο εν λόγω καθηγητής.
Δεν νοείται να προσβάλλονται τόσο χυδαία πρόσωπα και ήρωες του έθνους όπως ο Κολοκοτρώνης, ο Μελάς και η Μπουμπουλίνα.
Αυτός ο καθηγητής από αύριο θα πρέπει να είναι πάει στον ΟΑΕΔ για εύρεση εργασίας.
Αυτό μπορεί να γυρίσει μπούμεραγκ. Δες τι θα γίνει αν οι δάσκαλοι διδάξουν αυτά:
O καθηγητής αυτός, στο προφίλ του εκθειάζει το έθνος του Ισραήλ και θεωρεί δικαιωματικό τον εποικισμό της Παλαιστίνης (καθώς ο ίδιος Εβραίος όπως δηλώνει περήφανα στο προφίλ του), αλλά βγάζει χολικό μίσος για σύσσωμο το Ελληνικό έθνος, αποκαλώντας το Παύλο Μελά, τη Μπουμπουλίνα, το Κολοκοτρώνη δολοφόνους.
Εγώ, σαν δάσκαλος, μπορώ να πάω σε ένα σχολείο και να λέω ότι ο Βελουχιώτης ήταν κίναιδος και σφαγέας?
Όχι ε?
Το ήξερα....
Τα κόμματα απουσιάζουν…
Η παρουσίαση ιστορικών στοιχείων σε διάλογο που είχε ανοίξει ο καθηγητής με μαθητές της τάξης του μετά το μάθημα, καταγράφηκε άγνωστο πως και από ποιον και δημοσιοποιήθηκε δύο χρόνια μετά (!) λαμβάνοντας μεγάλες διαστάσεις και επικριτικά σχόλια από μεγάλα ΜΜΕ της Αθήνας!
Ας σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση ή δήλωση από οποιοδήποτε κομματικό φορέα στην Κέρκυρα, πλην της αναδημοσίευσης κειμένου χρήστη του Facebook υπέρ του καθηγητή από τον πρώην βουλευτή Κώστα Παυλίδη…
Πρόταση για αγωγή εναντίον όσων απειλούν τον καθηγητή
Σύμφωνα με πληροφορίες, γνωστοί Κερκυραίοι δικηγόροι έχουν ήδη επικοινωνήσει με τον καθηγητή, το όνομα του οποίοι δημοσιοποιήθηκε από συγκεκριμένα άτομα μέσω Facebook με αποτέλεσμα να δέχεται σωρεία ανοίκειων ύβρεων και απειλών και εκδήλωσαν την πρόθεσή τους να υποστηρίξουν από κοινού αγωγή κατά όσων προπηλακίζουν και εκφοβίζουν τον εκπαιδευτικό.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως οι συγκεκριμένοι νομικοί εκφράζουν σοβαρά ερωτηματικά για το γιατί και πως το βίντεο δημοσιοποιήθηκε δύο χρόνια μετά και αν υπάρχουν και ποινικές ευθύνες για το ότι τα πρόσωπα των μαθητών που συμμετέχουν διακρίνονται καθαρά.
Μ. Ράπτη: Για πιο λόγο τώρα;
Η Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Κέρκυρας Μαρίνα Ράπτη.
Θέση υπέρ του καθηγητή έλαβε πάντως η ΕΛΜΕ Κέρκυρας, με δηλώσεις της προέδρου της Μαρίνας Ράπτη η οποία δήλωσε στον τηλεοπτικό σταθμό Corfu ότι δεν θα πρέπει να αποζητούμε ένα αποστειρωμένο σχολείο όπου θα ακούγεται μόνο μία άποψη αλλά θα πρέπει να αποτελεί το σύστημα εκπαίδευσης έναν χώρο διαλόγου και συζήτησης: «Είμαι πολύ καχύποπτη και πολύ επιφυλακτική, για ποιο λόγο χρησιμοποιείται αυτό το περιστατικό, τώρα. Γιατί μετά από δύο χρόνια; Καταβαίνουμε τι σημαίνει αυτό; Ένα παράνομα αποκτηθέν βίντεο με πρόσωπα παιδιών που εμφανίζονται στο βίντεο και εκτίθενται, όποιος το ανέβασε αυτό έκανε. Ήταν ένα αποσπασματικό κομμάτι και όχι όλος ο διάλογος, είναι σε ώρα διαλείμματος γιατί τα παιδιά σηκώνονται και βγαίνουν έξω από την τάξη και, να σας πω και κάτι άλλο; Πόσες φορές έχει πάρει ο οποιοσδήποτε θέση για ζητήματα που δεν είναι της ειδικότητάς του; Δηλαδή, αν εμένα αυτή τη στιγμή με ρωτήσει ένας μαθητής για την καταστροφή του περιβάλλοντος, θα πω, με συγχωρείται, είμαι φιλόλογος και δεν μπορώ να τοποθετηθώ;».
«Θέλουμε ελεύθερο σχολείο που να γίνεται συζήτηση»
Η κα Ράπτη υπογράμμισε πως συζητήσεις των εκπαιδευτικών με τους μαθητές τους γίνονται συχνά και, μάλιστα, με πρωτοβουλία των ίδιων των παιδιών για κάθε θέμα που τους απασχολεί: «Όποιος είναι σε σχολείο, γνωρίζει πως πολύ συχνά οι μαθητές μας ανοίγουν συζητήσεις μαζί μας και μας ρωτούν την άποψή μας για πολλά θέματα. Αν εμείς αυτό δεν μπορούμε να το κάνουμε, θεωρώ ότι ανοίγει ένα πολύ μεγάλο ζήτημα. Εμείς τι θέλουμε; Θέλουμε ένα σχολείο ελεύθερο, ένα σχολείο δημοκρατικό, θέλουμε ένα σχολείο που να ακούγονται όλες οι απόψεις και τα παιδιά να καταλήγουν μόνα τους στα δικά τους συμπεράσματα και τις δικές τους κρίσεις όχι μόνο ακούγοντας και μελετώντας με επιστημονικό τρόπο, για να μπορούν να αποκτούν την ελεύθερη φρόνηση. Σε αντίθετη περίπτωση το θα είχαμε; Θα είχαμε ένα σχολείο που θα εξέφραζε μία και μόνη άποψη».
Αναδημοσίευση σχολίου από τον Κώστα Παυλίδη
Ένα πολύ ενδιαφέρον κείμενο της Βίκυς Δήμα, αναδημοσίευσε στο λογαριασμό του ο πρώην βουλευτής Κέρκυρας του ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Παυλίδης, υπέρ του καθηγητή αλλά και της λειτουργίας του μέσα στη σχολική αίθουσα:
«Είπα να μη μιλήσω αλλά θα σκάσω. Σχετικά με την υπόθεση του καθηγητή στη Κέρκυρα που είπε ότι ο Κολοκοτρώνης έσφαζε γυναικόπαιδα κι ανατρίχιασε το Εθνικό σας αίσθημα… Είστε τόσο ανιστόρητοι ώστε να μη γνωρίζετε ότι εν ονόματι της Εθνοκάθαρσης σφαγιάστηκαν στη Τριπολιτσά 5.000 άμαχοι Εβραίοι; Ή, μήπως είστε τόσο επιπόλαιοι ώστε να πιστεύετε πως όλοι οι άλλοι λαοί έχουν σφαγείς και οι Έλληνες πήραν την επανάσταση ψέλνοντας Ωσαννά;
Δε θέλω να σας σοκάρω αλλά καλός πόλεμος δεν υπάρχει και σε όλους, μα όλους, σημειώνονται θηριωδίες εκατέρωθεν. Πριν λοιπόν πυροβολήσετε το πιανίστα εξ αιτίας της Εθνοκαυλίασης και του Χριστιανοταλιμπανισμού που σας ποτίζουν από τη κούνια, καθιστώντας σας πειθήνια όργανα εθνοσωτήρων και κλήρου, ανοίξτε και κάνα βιβλίο κάποιου σοβαρού ιστορικού, διαβάστε διαφορετικές πηγές από εκείνες που σας πλασάρουν τόσα χρόνια για να διατηρούν την Εθνική σας περηφάνια και κάντε και 10 προσευχές που βρέθηκε ο άνθρωπος να ξεστραβώσει τα παιδιά σας, να τα προβληματίσει και να τα αναγκάσει να ερευνήσουν για την αλήθεια χωρίς να τους δημιουργεί κατευθυνόμενο εθνικό και θρησκευτικό αίσθημα. Βασικότερο όλων; Βάλτε τη λογική σας σε λειτουργία».
Γιάννης Ρίγγας: Εγώ συγχαίρω τον καθηγητή!
Μία πολύ ενδιαφέρουσα παρέμβαση μέσω ανάρτησής του στο Facebook έκανε ο πρώην πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, γνωστός Κερκυραίος δικηγόρος Γιάννης Ρίγγας, ο οποίος αφού στηλιτεύει τα στεγανά της διδασκαλίας της ιστορίας μας στα σχολεία που συντηρούν εθνικούς μύθους, απευθύνει συγχαρητήρια στον καθηγητή που δεν έμεινε μόνο «στο κοβάλτιο και το υδροχλωρικό οξύ» αλλά επιχείρησε να λειτουργήσει ως αφορμή για τον πραγματικό «καταλύτη» που θα έπρεπε να αποτελεί η εκπαίδευση:
«Ο σάλος που ξέσπασε σχετικά με τις απόψεις που εξέφρασε ο καθηγητής Χημείας στους μαθητές του για κάποια από τα «ιερά» θέματα της Ελληνικής Ιστορίας είναι απολύτως ανάλογος με το επίπεδο παιδείας και ανοχής της ελληνικής κοινωνίας. Δυστυχώς, το Σχολείο είναι ο κύριος παράγοντας συντηρήσεως των εθνικών μύθων. Δυστυχώς, ως μαθητές μαθαίνουμε την Μυθολογία και την «Εθνική Μυθολογία» και ως ενήλικες δεν έχουμε το κουράγιο να την εγκαταλείψουμε και να κοιτάξουμε κατάματα την Ιστορία μας. Σας διαβεβαιώ πως, η Ιστορία μας θα παραμείνει εξίσου λαμπρή, ακόμη και όταν αποδεχθούμε τα στίγματα της. Στην περίπτωση αυτή όμως, θα αντιληφθούμε την σχετικότητα των πραγμάτων και θα διαμορφώσουμε ίσως μια περισσότερο οικουμενική συνείδηση και όχι εις βάρος της εθνικής! Κάτι τέτοιο όμως δεν θα εξυπηρετούσε κάποιους θεσμούς από πολλές απόψεις. Τι περιμένετε όμως, όταν στο Σχολείο μαθαίνουμε «για τον κακό Προμηθέα που ο Δίας τον τιμώρησε βάζοντας ένα όρνεο να του τρώει το συκώτι κάθε μέρα» και οι περισσότεροι δεν θα μάθουμε ποτέ τι σηματοδοτεί ο Προμηθέας στην ιστορία του Κόσμου, όπως και όλες οι ανάλογες μορφές όλων των εθνικών μυθολογιών…
Εγώ θα συγχαρώ τον καθηγητή που δεν περιορίσθηκε να διδάσκει για το κοβάλτιο και το υδροχλωρικό οξύ, αλλά έδωσε μιαν αφορμή για να καταδείξει την έννοια του ουσιαστικού καταλύτη….Τον συγχαίρω ακόμη κι αν οι απόψεις του είναι υπερβολικές ή δόθηκαν περιγραφικά και όχι δομικά, ώστε να γίνουν επί της ουσίας κατανοητές… Όσοι διαφωνούν, φαντάζομαι είναι οπαδοί της ρήσης «Μόνο οι παρωπίδες προσφέρουν ασφαλή προσανατολισμό»….
Υ.Γ. Προχθές με τον γιο μου διαξιφισθήκαμε για ένα θέμα που αναφέρεται στο σχολικό εγχειρίδιο της Ιστορίας της Ε’ Δημοτικού. Του εξήγησα ότι δεν είναι ακριβές αυτό που αναφέρει το βιβλίο. Επέμενε πως «αφού το λέει το βιβλίο έτσι είναι»! Αυτό φίλοι μου είναι το τέρας που πρέπει να σκοτώσουμε! Το «αφού το λέει το βιβλίο είναι σωστό»! Το τέρας της «αυθεντίας»!
Λ. Μαρκάτης: Αντεπίθεση με χαρακτηριστικά Βελόπουλου
«Ο σάλος που ξέσπασε σχετικά με τις απόψεις που εξέφρασε ο καθηγητής Χημείας στους μαθητές του για κάποια από τα «ιερά» θέματα της Ελληνικής Ιστορίας είναι απολύτως ανάλογος με το επίπεδο παιδείας και ανοχής της ελληνικής κοινωνίας. Δυστυχώς, το Σχολείο είναι ο κύριος παράγοντας συντηρήσεως των εθνικών μύθων. Δυστυχώς, ως μαθητές μαθαίνουμε την Μυθολογία και την «Εθνική Μυθολογία» και ως ενήλικες δεν έχουμε το κουράγιο να την εγκαταλείψουμε και να κοιτάξουμε κατάματα την Ιστορία μας. Σας διαβεβαιώ πως, η Ιστορία μας θα παραμείνει εξίσου λαμπρή, ακόμη και όταν αποδεχθούμε τα στίγματα της. Στην περίπτωση αυτή όμως, θα αντιληφθούμε την σχετικότητα των πραγμάτων και θα διαμορφώσουμε ίσως μια περισσότερο οικουμενική συνείδηση και όχι εις βάρος της εθνικής! Κάτι τέτοιο όμως δεν θα εξυπηρετούσε κάποιους θεσμούς από πολλές απόψεις. Τι περιμένετε όμως, όταν στο Σχολείο μαθαίνουμε «για τον κακό Προμηθέα που ο Δίας τον τιμώρησε βάζοντας ένα όρνεο να του τρώει το συκώτι κάθε μέρα» και οι περισσότεροι δεν θα μάθουμε ποτέ τι σηματοδοτεί ο Προμηθέας στην ιστορία του Κόσμου, όπως και όλες οι ανάλογες μορφές όλων των εθνικών μυθολογιών…
Εγώ θα συγχαρώ τον καθηγητή που δεν περιορίσθηκε να διδάσκει για το κοβάλτιο και το υδροχλωρικό οξύ, αλλά έδωσε μιαν αφορμή για να καταδείξει την έννοια του ουσιαστικού καταλύτη….Τον συγχαίρω ακόμη κι αν οι απόψεις του είναι υπερβολικές ή δόθηκαν περιγραφικά και όχι δομικά, ώστε να γίνουν επί της ουσίας κατανοητές… Όσοι διαφωνούν, φαντάζομαι είναι οπαδοί της ρήσης «Μόνο οι παρωπίδες προσφέρουν ασφαλή προσανατολισμό»….
Υ.Γ. Προχθές με τον γιο μου διαξιφισθήκαμε για ένα θέμα που αναφέρεται στο σχολικό εγχειρίδιο της Ιστορίας της Ε’ Δημοτικού. Του εξήγησα ότι δεν είναι ακριβές αυτό που αναφέρει το βιβλίο. Επέμενε πως «αφού το λέει το βιβλίο έτσι είναι»! Αυτό φίλοι μου είναι το τέρας που πρέπει να σκοτώσουμε! Το «αφού το λέει το βιβλίο είναι σωστό»! Το τέρας της «αυθεντίας»!
Λ. Μαρκάτης: Αντεπίθεση με χαρακτηριστικά Βελόπουλου
Ο δημοτικός σύμβουλος, επικεφαλής της παράταξης «Εκκίνηση» αλλά και πρώην πρόεδρος της Ένωσης Ιατρών ΕΣΥ Κέρκυρας, Λευτέρης Μαρκάτης, σε δήλωσή του διακρίνει επιχείρηση ιδεολογικής αντεπίθεσης του συστήματος με «χαρακτηριστικά Βελόπουλου»:
Με κάθε επιφύλαξη , επειδή δε γνωρίζω λεπτομέρειες, μια γνώμη. Χθες βράδυ πληροφορήθηκα το σκηνικό με τον καθηγητή και ομολογώ όλο αυτό που συμβαίνει δεν το περίμενα.. Με τον Κοσμά μας συνδέουν κοινοί αγώνες, συμμετοχή σε κοινό ψηφοδέλτιο της Αριστεράς και παρά τις συχνές διαφωνίες μας, πάντα μου αρέσει να συζητάω μαζί του και να βλέπω άλλες οπτικές ακόμα κ σε θέματα που ομολογώ δεν τον πιάνω…( πχ Παλαιστινιακό). Είναι ιδιαίτερος κ ρομαντικός όπως είμαστε όσοι επιμένουμε να πηγαίνουμε αντίθετα στο ρεύμα της εποχής…
Ίσως την ιδεολογική αντιπαράθεση με μαθητές να μην την επέλεγα στη θέση του, αν και πιστεύω ότι ο ίδιος παρά τπ ταμπεραμέντο του, προσπαθεί να είναι σε ισότιμη αλληλεπίδραση μαζί τους και όχι να τους επιβάλει πράγματα.. Το ζήτημα όμως εδώ είναι άλλο. Είναι κυρίως η προσπάθεια ιδεολογικής μάλιστα «με χαρακτηριστικά Βελόπουλου» αντεπίθεσης του συστήματος στους εκπαιδευτικούς, προφανώς με θύματα που δίνουν εύκολο … πάτημα σε πρώτη φάση. Και κάτι ακόμα πιο δύσκολο που πρέπει να δούμε. Το πως αλλάζεις μια κοινωνία που έχει πλέον εθιστεί να λιντσάρει τους Κοσμάδες για «ανθελληνική προπαγάνδα» και την ίδια στιγμή να ψηφίζει δημοτικούς άρχοντες τους Μεταλληνους που υποστηρίζουν ότι ο σεξουαλικός προσανατολισμός σου σε χαρακτηρίζει υγιή ή ασθενή. . Να χτυπάει τους Ζακ κ να αποθεώνει τους Ψινάκηδες. Αυτό είναι το κοινωνικό υπόβαθρο του φασισμού που φαίνεται να επιβιώνει και να αναπαράγεται στη χώρα μας πολύ πέραν της Χ.Α… Ο τσαμπουκάς στον ανίσχυρο και ταυτόχρονα η δουλοπρέπεια στον ισχυρό. Με αυτά τα ερωτήματα έχουμε να αναμετρηθούμε και όχι με τον εάν κάποιος έχει έμμονες ή όχι. Ποιός δεν έχει εξάλλου… (ζούμε στη χώρα που έχει υπουργό τον Άδωνι …)
Η Αυτοοργανωμένη Μαθητική Συνέλευση Κέρκυρας
Με κάθε επιφύλαξη , επειδή δε γνωρίζω λεπτομέρειες, μια γνώμη. Χθες βράδυ πληροφορήθηκα το σκηνικό με τον καθηγητή και ομολογώ όλο αυτό που συμβαίνει δεν το περίμενα.. Με τον Κοσμά μας συνδέουν κοινοί αγώνες, συμμετοχή σε κοινό ψηφοδέλτιο της Αριστεράς και παρά τις συχνές διαφωνίες μας, πάντα μου αρέσει να συζητάω μαζί του και να βλέπω άλλες οπτικές ακόμα κ σε θέματα που ομολογώ δεν τον πιάνω…( πχ Παλαιστινιακό). Είναι ιδιαίτερος κ ρομαντικός όπως είμαστε όσοι επιμένουμε να πηγαίνουμε αντίθετα στο ρεύμα της εποχής…
Ίσως την ιδεολογική αντιπαράθεση με μαθητές να μην την επέλεγα στη θέση του, αν και πιστεύω ότι ο ίδιος παρά τπ ταμπεραμέντο του, προσπαθεί να είναι σε ισότιμη αλληλεπίδραση μαζί τους και όχι να τους επιβάλει πράγματα.. Το ζήτημα όμως εδώ είναι άλλο. Είναι κυρίως η προσπάθεια ιδεολογικής μάλιστα «με χαρακτηριστικά Βελόπουλου» αντεπίθεσης του συστήματος στους εκπαιδευτικούς, προφανώς με θύματα που δίνουν εύκολο … πάτημα σε πρώτη φάση. Και κάτι ακόμα πιο δύσκολο που πρέπει να δούμε. Το πως αλλάζεις μια κοινωνία που έχει πλέον εθιστεί να λιντσάρει τους Κοσμάδες για «ανθελληνική προπαγάνδα» και την ίδια στιγμή να ψηφίζει δημοτικούς άρχοντες τους Μεταλληνους που υποστηρίζουν ότι ο σεξουαλικός προσανατολισμός σου σε χαρακτηρίζει υγιή ή ασθενή. . Να χτυπάει τους Ζακ κ να αποθεώνει τους Ψινάκηδες. Αυτό είναι το κοινωνικό υπόβαθρο του φασισμού που φαίνεται να επιβιώνει και να αναπαράγεται στη χώρα μας πολύ πέραν της Χ.Α… Ο τσαμπουκάς στον ανίσχυρο και ταυτόχρονα η δουλοπρέπεια στον ισχυρό. Με αυτά τα ερωτήματα έχουμε να αναμετρηθούμε και όχι με τον εάν κάποιος έχει έμμονες ή όχι. Ποιός δεν έχει εξάλλου… (ζούμε στη χώρα που έχει υπουργό τον Άδωνι …)
Η Αυτοοργανωμένη Μαθητική Συνέλευση Κέρκυρας
Κείμενο στο λογαριασμό της στο Facebook ανήρτησε και η «Αυτο-οργανωμένη Μαθητική Συνέλευση Κέρκυρας», στο οποίο υπογραμμίζεται ότι οι διαστάσεις που έχει πάρει η υπόθεση είναι γελοίες και ευελπιστούν ότι στο μέλλον, η έκφραση μιας διαφορετικής άποψης στα σχολικά πλαίσια δεν θα αποτελεί το μείζον από τα πολλαπλά σχολικά ζητήματα:
«Σε μια σχολική ημέρα έπειτα από μια έντονη διαφωνία με το χυδαίο ανθέλληνα καθηγητή Χημείας, ακολουθεί το μάθημα ιστορίας το οποίο έρθε να λυτρώσει τη θιγμένη εθνική μας υπόσταση! Και όχι λοιπόν, δεν είμαστε ανθέλληνες που θέλουμε να καταστρέψουμε οτιδήποτε ελληνικό έχει απομείνει, όπως ο καθηγητής χημείας μας, που μας παρουσίασε υποκειμενικά και μονόπλευρα ιστορικά γεγονότα που όμως μαθαίνουμε στο μάθημα της ιστορίας (αν και δεν πολυδιαβάζουμε) δεν ισχύουν. Τέλος ειρωνείας.
Ως Α.Μ.Σ.Κ. είμαστε αλληλέγγυοι στον καθηγητή Χημείας ο οποίος εξέφρασε την άποψή του όπως κάνει η πλειονότητα των συναδέλφων του, όντας στοχοποιημένος από σχολικό περιβάλλον, media και Τύπο. Μάλιστα, ως μαθητές, αντιλαμβανόμαστε τη διάθεση του καθηγητή για διάλογο και συζήτηση η οποία, συνήθως, είναι σπάνια καθώς οι καθηγητές συνηθίζουν να μιλούν «μονότερμα» χωρίς να δέχονται αντίλογο και να μην απαντούν σε τυχόν σχόλια ή διαφωνίες των μαθητών για θέματα που οι ίδιοι ανοίγουν».
Σχόλιο: Σειρά για δημοσίευση έχουν και βίντεο με καθηγητές να μιλούν για τον Δαρβίνο όπως και για την εποχή των δεινοσαύρων για να ξεσκεπαστεί ο εισοδισμός των 666 εκπαιδευτικών που έχουν ως στόχο την πιθανή χειραφέτηση των αυριανών πολιτών.
Χημεία με Ιστορία … μια αυθεραισία δρόμος …«Σε μια σχολική ημέρα έπειτα από μια έντονη διαφωνία με το χυδαίο ανθέλληνα καθηγητή Χημείας, ακολουθεί το μάθημα ιστορίας το οποίο έρθε να λυτρώσει τη θιγμένη εθνική μας υπόσταση! Και όχι λοιπόν, δεν είμαστε ανθέλληνες που θέλουμε να καταστρέψουμε οτιδήποτε ελληνικό έχει απομείνει, όπως ο καθηγητής χημείας μας, που μας παρουσίασε υποκειμενικά και μονόπλευρα ιστορικά γεγονότα που όμως μαθαίνουμε στο μάθημα της ιστορίας (αν και δεν πολυδιαβάζουμε) δεν ισχύουν. Τέλος ειρωνείας.
Ως Α.Μ.Σ.Κ. είμαστε αλληλέγγυοι στον καθηγητή Χημείας ο οποίος εξέφρασε την άποψή του όπως κάνει η πλειονότητα των συναδέλφων του, όντας στοχοποιημένος από σχολικό περιβάλλον, media και Τύπο. Μάλιστα, ως μαθητές, αντιλαμβανόμαστε τη διάθεση του καθηγητή για διάλογο και συζήτηση η οποία, συνήθως, είναι σπάνια καθώς οι καθηγητές συνηθίζουν να μιλούν «μονότερμα» χωρίς να δέχονται αντίλογο και να μην απαντούν σε τυχόν σχόλια ή διαφωνίες των μαθητών για θέματα που οι ίδιοι ανοίγουν».
Σχόλιο: Σειρά για δημοσίευση έχουν και βίντεο με καθηγητές να μιλούν για τον Δαρβίνο όπως και για την εποχή των δεινοσαύρων για να ξεσκεπαστεί ο εισοδισμός των 666 εκπαιδευτικών που έχουν ως στόχο την πιθανή χειραφέτηση των αυριανών πολιτών.
Γιατί δεν επεμβαίνει ένας εισαγγελέας; Τι μέσον έχουν όλοι αυτοί και δεν τους αγγίζει κανένας; Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα είχαν ήδη εμφανιστεί δικαστές εισαγγελείς και θα κυνηγούσαν τους Έλληνες για ρατσισμό ξενοφοβία και ότι άλλο η NWO θέλει
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου