Όπως είναι απολύτως λογικό, η Βαρβάρα Φύτρου (η γυναίκα που έχασε τον σύζυγο και τα δυο ανήλικα παιδιά της κατά τη διάρκεια της τραγωδίας στο Μάτι), αναζητά απαντήσεις για όσα έγιναν την 23η Ιουλίου, και συγκεντρώνει το απαραίτητο υλικό που της χρειάζεται για τον δικαστικό αγώνα που θα ξεκινήσει ενώπιον τόσο των πολιτικών όσο και των αστικών δικαστηρίων…
Η κυρία Φύτρου, μέσω του δικηγόρου της Βασίλη Καπερνάρου, κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα κατά του Αρχηγείου Πυροσβεστικού Σώματος, της Υπηρεσίας Εναέριων Μέσων Πυροσβεστικού Σώματος (Υ.Ε.Μ.Π.Σ.), καθώς και της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «AEROSERVICES S.A.». Όπως εξηγεί, παρά τις αιτήσεις που έχει υποβάλλει, αρνήθηκαν να της χορηγήσουν τα στοιχεία που ζητούσε.
«Η απόκρυψη των στοιχείων αυτών ουσιαστικά μου στερεί το δικαίωμα να ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματά μου (τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και σε εταιρικό) στα πλαίσια της διαγωνιστικής διαδικασίας με προοπτική ευόδωσης των αγωγών και μηνύσεων που θα ασκήσω ενώπιον των αρμόδιων δικαστηρίων, ποινικών και αστικών, καθώς έχω εκ μέρους της καθ΄ ής απόκρυψη εγγράφων πολύτιμων για τη σύνταξη των δικογράφων των αγωγών με τρόπο ορισμένο, καθώς μόνο εάν θα έχω τα αιτούμενα έγγραφα μπορεί να προσδιορισθεί επακριβώς η ευθύνη των καθ΄ων. Εξαιτίας της απόκρυψης αυτής υπάρχει φόβος όπως άλλωστε προελέχθη για ματαίωση των αξιώσεών μου», τονίζει.
Ποια στοιχεία ζητά η κυρία Φύτρου
Η κυρία Φύτρου ζητά
1. Το ημερολόγιο της Υ.Ε.Μ.Π.Σ, με σχετικές κινήσεις του ελικοπτέρου ΒΚ-117 κατά την 23η Ιουλίου 2018.
2. Τα έγγραφα που αιτιολογούν τους λόγους καθήλωσης, των άλλων δυο ελικοπτέρων ΒΚ τα οποία, αν και συντηρημένα, έτοιμα και ικανά προς επιχείρηση, έμειναν αδρανή, «καρφωμένα» συνεχώς επί του εδάφους καθ’ όλη τη διάρκεια της καταστροφικής πυρκαγιάς.
3. Τα έγραφα που να πιστοποιούν αν υπήρχε επαρκής αριθμός πιλότων, άλλως σε αντίθετη περίπτωση εγγράφων που να δικαιολογούν γιατί ο Διοικητής και ο Υποδιοικητής (αφού απαιτείται πλήρωμα 2 ατόμων για κάθε ελικόπτερο) όπου εβρίσκοντο ούτως ή άλλως στην Υ.Ε.Μ.Π.Σ. λόγω επιφυλακής δεν επάνδρωσαν τουλάχιστον ένα διαθέσιμο ελικόπτερο.
4. Την άδειας εισόδου της επισκέπτριας με το ονοματεπώνυμο και ιδιότητά της καθώς και ακριβή ώρα εισόδου και εξόδου του αυτοκινήτου της, στο χώρο της Υ.Ε.Μ.Π.Σ.
5. Το έγγραφο με το οποίο θα βεβαιώνεται η ακριβής ώρα εξόδου και επιστροφής του υπηρεσιακού αυτοκινήτου, από την πύλη 12 του αεροδρομίου, στο οποίο επέβαινε ο Διοικητής μετά της συνοδηγού του.
6. Το οπτικοακουστικό υλικό των καμερών, οι οποίες έχουν καταγράψει όλες τις κινήσεις ανθρώπων εισερχομένων και εξερχομένων, καθώς και όλων των αυτοκινήτων, τα οποία άλλωστε υπάρχουν στο τμήμα Ασφαλείας (γραφείο SDS)
7. Τα έγγραφα επικοινωνίας, κατά την ημέρα της 23ης Ιουλίου 2018, μεταξύ του Αρχηγού του Π.Σ. και του Διοικητού της Υ.Ε.Μ.Π.Σ. για να διαπιστωθούν οι λόγοι και να αποδειχθούν τα αίτια της καθήλωσης των δύο (2) ελικοπτέρων στο «Ελ. Βενιζέλος».
8. Πιστοποιητικό ότι πράγματι τα ελικόπτερα ήταν, συντηρημένα και πλόιμα από την NSPA (Aeroservices SA), σε σχέση με τα υψηλότατα ετήσια κόστη συντήρησης τους.
9. Τις επίσημες συνομιλίες όπως καταγράφηκαν την τραγική ημέρα, μεταξύ της Πυροσβεστικής (199) και του Ενιαίου Συντονιστικού Κέντρου Επιχειρήσεων, μέσω ασυρμάτων και μηνυμάτων, προκειμένου να διαπιστωθούν οι εντολές που δόθηκαν (σαφώς και η ακριβής ώρα που δόθηκαν οι σχετικές εντολές) και εν τέλει να εξακριβωθεί πως προχώρησε επιχειρησιακά το σχέδιο που οδήγησε στο να παραμείνουν ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ και απολύτως ΑΝΕΝΕΡΓΑ τα ελικόπτερα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, τα οποία έπρεπε να συμβάλλουν στην κατάσβεση της θανατηφόρας πυρκαγιάς.
10. Τη σύμβαση μεταξύ της εταιρείας AEROSERVICES S.A και της Υ.Ε.Μ.Π.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου